piątek, 3 maja 2013

Prologue


Życie było piękne zanim poznałem jego

Bez zmartwień...
                     Bez wyroków...
                                          Bez strachu...

Ale odkąd się poznaliśmy, życie skręciło w drogę, w którą nigdy nie pomyślałem, że spadnę. I nie ma sposobu żeby powrócić.

Teraz TO jest moje życie.

Wypełnione nowymi przyjaciółmi...
           Nowymi wrogami
                           Nowymi zmaganiami
                                          Nowymi możliwościami

Nigdy nie chciałem żeby to się stało. Znów - nie chciałem tak bezradnie się zakochać.
W życiu tak się dzieje.Taki jest świat.Nie można go kontrolować.
Czasem , wszystko uderza Cię jak pocisk.
Czasem to dobrze, czasem nie.

Kto wiedział, że upadnę tak ciężko?  Na pewno nie ja.

    Wiedział, że nie był tu bezpieczny.

             On jest niebezpieczny
                                                   Ale jest też moją prawdziwą miłością.

Może podjąłem złą decyzję, ale teraz jest za późno.

Zostałem wciągnięty do jego mrocznego świata.
I nie ma sposobu, w który mógłbym go opuścić.





2 komentarze:

  1. Zapowiada się świetnie :)
    Dark Larry .. wreszcie :D
    Tajemnice, mrok ... awh :)
    Pozdrawiam x ~ @JuliaWota

    OdpowiedzUsuń